ponniitjejen

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2015

Vampire diaries, the originals m.m.

Av Linnea Karlsson - 9 oktober 2015 15:00

 Hejsan svejsan

Idag är det fredag. Jag var vid tandläkaren idag och sedan gick vi in på några affärer.

Jag läste på facebook att de nya säsongerna av the vampire diaries och Tha originals. Ska komma ut idag så vi får hoppas. Har inte super mycket att skriva om.

Vad vill ni läsa om?

Hejdå!

*bilden är på mig och en av ridklubbens ponnyer*

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Karlsson - 26 oktober 2015 15:38

Hejsan! Jag har startat en ny blogg! Här är en länk kolla gärna in den! http://ponniitjejen.blogg.se/?tmp=808944 Hoppas ni gillar min nya blogg :) ...

Av Linnea Karlsson - 16 oktober 2015 15:05


Hejsan svejsan! Nu är det äntligen fredag! Idag har jag inte så mycket planer ska hjälpa min syrra att redigera och filma lite. Sedan ska jag kanske på ug en sväng men vi får se. Den här helgen har jag inte så mycket för mig ska köra Solis en svä...

Av Linnea Karlsson - 15 oktober 2015 13:41


Hejsan svejsan! Igår var jag på hoppträning det var super kul. Jag hoppde en av klubbens ponnyer som heter Solis. Idag är det torsdag och idag i skolan hade vi elevens val. Det hade vi också i tisdags och onsdags. På elevens val hade jag lucia de...

Av Linnea Karlsson - 4 oktober 2015 22:00


 Hejsan svejsan! Dettan kan självklart ändras under veckan men så här ser det ur nu. Måndag: Köra Solis Tisdag: Ridlektion Onsdag: Inget speciellt Torsdag: Köra Solis Fredag: Inget speciellt Lördag: -II- Söndag: Köra solis     ...

Av Linnea Karlsson - 27 september 2015 13:17

Hejsan svejsan! Jag kommer tyvärr att ha en bloggpaus eftersom just för tillfället har jag inget att skriva om men förhoppnings vis om ett tag så kommer det att hända en sak som göra att jag kan börja blogga igen! Hoppas ni har det bra så hör vi om...

Presentation


Hejsan!!
Jag heter Linnea och är snart 15 år. Jag har två hästar som heter Solis och Ella. På denna blogg får ni mest läsa om mina hästar men även lite annat smått och gott ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards