ponniitjejen

Alla inlägg under september 2015

Av Linnea Karlsson - 27 september 2015 13:17

Hejsan svejsan!

Jag kommer tyvärr att ha en bloggpaus eftersom just för tillfället har jag inget att skriva om men förhoppnings vis om ett tag så kommer det att hända en sak som göra att jag kan börja blogga igen! Hoppas ni har det bra så hör vi om ett tag .

Hejdå..

Av Linnea Karlsson - 8 september 2015 15:00

Hejsan!

Jag är hemma från skolan idag med.. Inte så nice för jag missar min hoppträning.. och jag kan inte motionera min egna hästar.. Så detta blir nog ett tråkigt inlägg.. Men jag hoppas att jag är frisk tills imorgon!


På torsdag har vi skolfoto, inte så taggad

Men på fredag har vi spexfoto, super taggad


Nästa vecka har jag lite spänande saker för mig. För jag ska ha min vanliga ridlektion sedan är jag med på en "extra" hoppträning! Så det blir super kul!!


Ni får gärna skriva en kommentar vad ni vill läsa om! Så ska jag fixa det.

Hejdå

 


Av Linnea Karlsson - 7 september 2015 18:00

Hejsan!

Ella är en Tinker/irish cob på 7 år.

Hon är Svart/vit skäck.

Hon är jätte snäll men dock inte så utbildad inom ridningen. Men hon är självklart inriden! ;)

Ella är även inkörd.

Hon är väldigt social och trevlig.

Jag rider inte henne jätte mycket nu så vi har inga mål.

Men det var lite snabb fakta om Ella!

Hejdå

Av Linnea Karlsson - 7 september 2015 12:33

   Hejsan!

Jag ber om ursäkt att det inte kom upp något inlägg igår.. Men jag hade inte tid.. Så det kommer upp 2 inlägg idag!

Idag är jag hemma från skolan eftersom jag är dyngförskyld *eller hur man säger*

Så hästarna får tyvärr stå idag.. Men vad ska man göra..


Nu tänkte jag prata om min youtube kanal eller mina kanske jag ska säga! ;)

Jag har 2 kanaler. En häst kanal och en "vanlig" kanal.

Min häst kanal heter bara Linnea Karlsson. Så jag funderar på att byta namn på den! Har ni något förslag så lämna gärna en kommentar! Jag försöker lägga ut en video i månaden. Jag lägger ut videos på mina hästar. Så den får ni gärna kolla in om ni vill.

Här är en länk: https://www.youtube.com/channel/UCeebGWNzu3m9B6of03982cg


Sedan har jag en kanal där jag lägger t.ex haul, tags, challenge m.m

Jag har inte haft den så länge och jag är inte jätte aktiv men jag ska skärpa mig och börja läge ut nån video i veckan hade jag tänkte!

Den heter också Linnea Karlsson! Så komm med namn förslag i kommentarerna!

Här är en länk till den kanalen: https://www.youtube.com/channel/UCs1ufoltsC2MB5U8viOXMdw


Hejdå! :)

Av Linnea Karlsson - 5 september 2015 19:15

Hejsan!

Idag var jag på jolperonsfesten och fotade hästarna. En av hästarna är våran, hon heter Pärla. (den andra hästen är också med på bild) Det var inte jätte mycket folk där tyckte jag. Det var en traktor parad, häst skjuts, folk som sålde saker, hästparad (som jag inte såg) m.m.  Så det var kul.

Nu får ni njuta av några fina bilder från idag! ;)

Hejdå

               


Av Linnea Karlsson - 4 september 2015 20:29

Hejsan!

Jag tänkte berätta om mina helg planer. Vad jag ska göra i helgen helt enkelt,

jag har inget annat att skiva om men jag vill göra ett inlägg!

Lördag:

På lördag alltå imorgon så ska jag köra Solis och rida Ella. Solis ska jag köra en tur runt byn med, bara en lung tur med mycket skritt och lite trav. Ella ska jag rida på banan och bara köra ett lätt dressyr pass.

Sedan ska jag eventuelt på en tillställning uppe på byn. Så det ska bli kul, ska höra om nån kompis vill följa eller ska dit. 

Söndag:

Ska köra Solis i byn, ska träna han att trava lite fortare. Ella ska jag skritta ut en liten tur med hade jag tänkt, men vi får se vad som händer.

Ska fråga min mamma eller syster om nån av dem kan fota mig i helgen. i sånnafall kommer det upp lite nya blider på bloggen på söndag.


Ska inte direkt göra nåt speciellt i helgen.

Hejdå

Detta när en gammal bild på hästarna :)

 

Presentation


Hejsan!!
Jag heter Linnea och är snart 15 år. Jag har två hästar som heter Solis och Ella. På denna blogg får ni mest läsa om mina hästar men även lite annat smått och gott ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards