ponniitjejen

Alla inlägg under augusti 2015

Av Linnea Karlsson - 30 augusti 2015 17:31

Hejsan!

Igår löshoppad vi Solis och han hoppa 1 meter/100 cm. Han är helt otrolig och super pigg. Han bara flög över hindrerna! Solis verkar tycka det är super kul och han är super duktig! Vårat nästa mål är 110 cm! Så vi hoppas att han klarar det! Idag ska jag köra honom. Det blir en lungn tur runt byn.

Ella ska jag rida idag, det blir ett lungt dressyrpass.

Hejdå

 


Av Linnea Karlsson - 29 augusti 2015 12:12

Hejsan!

Jag är en tjej på snart 15 år som har ridit i snart 6 år! Jag har en Shetlandsponny som är min egna och sedan så delar jag en tinker med min mamma. Min Shetlandponny heter Solis och Tinkern heter Ella! ( Det kommer komma inlägg som handlar om dem snart) Jag rider på ridskola och tycker det är kul! Förutom ridning så gillar jag att blogga, youtuba, vara med kompisar, pyssla med min kaniner! Finns mer saker som jag gillar men det var några saker.

Jag är inte så utbildad inom ridningen. Därför går jag på ridskola. Jag tycker att jag lär mig ganska fort och bara på ett halvår har jag lärt mig så mycket! Jag har som sagt ridit i snart 6 år,  5 1/2 år av dem har jag ridit skogsmulle hästar därför är jag inte så utbildad. Jag tycker att hoppning är en av dem roligaste sakerna som finns! Men dressyr kan också vara kul.


Mina mål:

-Hoppa 1 meter

-Vara med på en klubbtävling

-Ta grönt kort

Jag har inte så hög mål just nu men det är några saker som jag vill/kommer göra. Det kommer ju alltid nya mål. Men just nu är dessa mina mål!


Mina drömmar:

-Börja tävla

-Träffa Malin Bayard

Jag har inte så många drömmar heller men det kommer väll!


Nu vet ni lite mer om mig! Hoppas ni kommer gilla min blogg!

Solis och Ella får står för bilderna!

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!!
Jag heter Linnea och är snart 15 år. Jag har två hästar som heter Solis och Ella. På denna blogg får ni mest läsa om mina hästar men även lite annat smått och gott ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards